Математика
17.03-20.03
30.03-03.04
17.03-20.03
Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число.
Опрацювати усно № 867.
Тренувальні вправи: № 868.
Розв’яжи задачі № 869.
Виконай завдання № 874,875.
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.
Виконай завдання № 878,880,883,884.
Тема: Задачі на пропорційне ділення.
Розв’яжи № 886,891,892.
30.03-03.04
Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число.
Опрацювати усно № 867.
Тренувальні вправи: № 868.
Розв’яжи задачі № 869.
Виконай завдання № 874,875.
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.
Виконай завдання № 878,880,883,884.
Тема: Задачі на пропорційне ділення.
Розв’яжи № 886,891,892.
13.04-17.04
Тема: Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto
Під час письмового множення на двоцифрове число спочатку множать на одиниці, а потім — на десятки. Нам треба 23 помножити спочатку на 2, а потім — на 4 десятки.
Множимо 23 на 2 одиниці. В добутку дістанемо одиниці, тому результат починаємо записувати під одиницями. З помножити на 2. буде 6; запишемо цифру 6 під одиницями; 2 помножити на 2, буде 4; 46 — перший неповний добуток.
Множимо 23 на 4 десятки. В добутку дістанемо десятки, тому результат починаємо записувати під десятками. З помножити на 4. буде 12;запишемо цифру 2 під десятками, а 1 запам'ятаємо; 3 помножити на 4, буде 8. До 8 додаємо 1, матимемо 9; 92 десятки — другий неповний добуток.
Додамо неповні добутки і дістанемо остаточний результат — 966.
— Прочитайте коротке пояснення множення на двоцифрове число за вправою № 103.
13.04-17.04
Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня.
№ 952 (усно)
Виконати письмово № 957,958.
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові.
Переглянути відеоурок за посиланням.
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові.№ 968 (усно)
Виконати письмово № 975,976.
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та з остачею.
№ 977 (усно)
Переглянути відеоурок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=3EMkiEVps5E
Прочитати пояснення № 978.
Виконати письмово № 985,986.
21.04-24.04
Тема: Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова.
Переглянути відео
Виконати письмово № 988,995 і надіслати вчителю через Вайбер..
Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв`язування рівнянь.Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=h2BGyWXCGQ0
Виконати письмово № 998,1002 і надіслати вчителю через Вайбер.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY&t=200s
Виконати письмово № 1005,1012 і надіслати вчителю через Вайбер.
27.04-30.04
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв`язування задач.
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY&t=200s
№ 1013 - усно.
Виконати письмово № 1016,1019 і надіслати вчителю через Вайбер.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою.
№ 1022 - прочитати пояснення.
Виконати письмово № 1026,1027 і надіслати вчителю через Вайбер.
Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці.
№ 1029 - прочитати пояснення.
Виконати письмово № 1034,1035 і надіслати вчителю через Вайбер.
18.03-
'20.03
Повторити про займенник за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MIVwI4rzD9g
Повторити правило на с.121.
Тема: Займенники 3-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання.
https://www.youtube.com/watch?v=Npqk45R7o7I
Виконати вправи 247,248,249.
30.03-03.04
https://www.youtube.com/watch?v=jvdvmbuZy7s
Виконати вправи 250,252,255.
Тема: Побудова сполучень слів і речень із займенниками у різних формах.
Виконати вправи 256, 258.
Повторити правило, ст.121.
Тема: Вправи на
використання займенників для зв'язку речень у текстах.
Виконати вправи 259, 260.
13.04-17.04
Тема: Повторити про дієслово за посиланням
Повторити правило,с.134.
Тема: Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру.
Виконати вправи 276, 278.Тема: Неозначена форма дієслова (початкова форма).
https://www.youtube.com/watch?v=301p1ndd5DM
https://www.youtube.com/watch?v=TwSAYrvNQ1Y
Опрацювати правило,с.142.
Виконати вправу 281.
22.04-24.04
Тема: Часи дієслова .
Переглянути відеоурок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=NCkmH6F0uQ8&t=1s
Опрацювати правила на с.142-143,146.
Опрацювати правила на с.142-143,146.
Виконати вправу 289 і надіслати вчителю через Вайбер.
Тема: Повторення вивченого про дієслово.
Виконати вправу 322 і надіслати вчителю через Вайбер.
Переглянути відеоурок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M
Опрацювати правило на с.165.
Виконати вправу 325 і надіслати вчителю через Вайбер.
13/05
мовна тема
https://www.youtube.com/watch?v=jh1VS_ztanY
20.05
аудіо диктант
https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&t=58s
https://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4 прислівник
.
27/04-30/04
Перевірна робота: контрольне списування "Ходить така чутка..."
Списування
Ходить така чутка...
Здавна ходить між птахів чутка, що соловейко, коли
йому співати, набирає у горлечко кілька краплинок води. А тому, мовляв, і спів
у нього такий гарний.
Може, й набирає, тільки на власні очі ніхто того не
бачив... А вже коли життєрадісний соловейко співає, то так заходиться піснею,
що у нього тремтять і хвостик, і воло-борідочка, міняться чорним блиском великі
оченята. Всі навколо аж дух затинають: чуєте, чуєте, чуєте?
Рибалки кажуть, що риба ввечері стоїть під самим
берегом — либонь, вона теж соловейка слухає. ( 84 слова )
Списати і надіслати вчителю через Вайбер.
Тема: Поняття про прислівник як частину мови.Переглянути відеоурок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M
Опрацювати правило на с.165.
Виконати вправу 325 і надіслати вчителю через Вайбер.
13/05
мовна тема
https://www.youtube.com/watch?v=jh1VS_ztanY
20.05
аудіо диктант
https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&t=58s
https://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4 прислівник
.
18.03-19.03
Тема: Максим Рильський. Дитинство. Ким хочеш бути хлопчику в житті?
https://www.youtube.com/watch?v=nWilmMTvG6kЧитати виразно вірші, ст.113-114.
Давати відповіді на запитання, ст.115.
30.03-03.04
Літературне читання
Тема: Езоп. Двоє приятелів і ведмідь.
Відео про Езопа за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Tg0WS9TlfoI
Переглянути казку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=0Mw0X_oHk08
Намалювати малюнок до казки.
Тема: Леонід Глібов. Зозуля і півень.
https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs
https://www.youtube.com/watch?v=8ioQWnTG-0Q
Вивчити напам`ять байку.
Тема: Олена Пчілка. Котова наука.
Читати і відповідати на запитання.
13.04-17.04
Тема: Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя.
Ознайомлення з новим розділом на ст. 135.
Ознайомитися з біографією Ганс Крістіан Андерсен на ст.143.
https://www.youtube.com/watch?v=HCh2uiLQ0ZM
https://www.youtube.com/watch?v=I_A1VhWLKpI
Прочитати казку, с.144-148.
Тема: Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
Ознайомитися з біографією Джанні Родарі за посиланням та на ст. 151
https://www.youtube.com/watch?v=gEac8t2YpKk
Читати і відповідати на запитання, ст.151-153.
Тема: Урок позакласного читання. Казки Ганса Крістіана Андерсена.
Підготувати казку на вибір.
22.04-24.04
Тема: Любов Забашта. Сказав мудрець...Анатолій Костецький. Мрія. Спішу додому.
Переглянути відеоурок
Читати і відповідати на запитання, ст.155-158.
27.04-30.04
Тема: Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.
Переглянути відео урок
Читати і відповідати на запитання, ст.159-160.
Позакласне читання на тему "Школа добрих учинків"( за творами Василя Сухомлинського)
Підготувати оповідання за темою.
Контрольна робота
Читання мовчки
ТОЧНІСТЬ – ҐРЕЧНІСТЬ* КОРОЛІВ
– Не забудь,
Богдане, – посміхнулася Леся, – у неділю на п’яту годину. І пам’ятай, що точність
– ґречність королів!
Богданко згадав цю
останню фразу лише перед тим, як вийти з дому. Годинник показував за двадцять
хвилин п’яту.
Хлопчик глянув у
дзеркало, пригладив чорнявий чубок, посміхнувся і обсмикнув білу сорочку.
Його було запрошено на день
народження однокласниці. «Треба прийти вчасно, хоча й Леська – не королівна, та
він – хлопець вихований. Так принаймні усі вважають. Не спізнитися б...»
Богдан узяв три великі
ромашки, казки Доналда Біссета і вискочив на вулицю.
Тролейбус, що підійшов,
був ущент заповнений людьми. Богданко підбіг до передніх дверей і з чималими
труднощами таки вліз усередину, кілька разів штовханувши у спину діда з ціпком.
Йому, бач, теж забажалося кудись їхати саме в цьому тролейбусі.
Ромашки хлопець підняв
над головою і враз помітив місце, що звільнилося. Він хутенько сів і звичкою
втупився у вікно. Аби тільки не дивитися в очі отих літніх і старих пасажирів.
Та він намагався про них не думати.
Їхати було недалеко, і
вже за десять хвилин хлопець у пречудовому настрої скочив із тролейбуса і,
помахуючи букетом, рушив до Лесиного будинку.
– Ну ти молодець,
прийшов вчасно!
Леся, подякувавши за
книжку, побігла з ромашками на кухню.
Богданко огледівся –
гостей було чимало, і стіл, накритий сніжно-білою скатертиною, вабив святковими
пахощами.
Він уже намітив собі
отой чималий шмат рум’яної курки, ще й оселедця під шубою, ну й, звісно,
холодненького «Живчика». Нетерпляче підсунув бокал.
Богдан пас очима
шоколадного торта, веселі тістечка і гладкі жовті груші!..
Очікувані слова: «Прошу
до столу!» він сприйняв як постріл стартового пістолета, першим усівся і схопив
виделку. Краєм ока Богдан помітив Лесині очі, які неначе з докором дивилися на
нього.
Та ні, здалося! Адже він
дотримався сьогодні принципу: «Точність – ґречність королів» і не спізнився ані
на хвилину.
Гості – і дорослі, й
однокласники – поволі розсаджувалися за столом. Богдан зосереджено морщив лоба:
«У яку ж руку треба брати виделку? Здається, у праву. А ножа? Адже столового
справжнього ножа він ще ніколи не тримав у руках... Але ж треба колись
починати!»
Хлопчик рішуче втикнув
виделку в такий, мабуть, смачний і соковитий курячий шмат.
Тої ж миті у дверях
з’явилася висока постать – це був отой дід із ціпком! На грудях – ордени і
медалі...
Так, це був відомий у
місті герой війни – Лесин прадідусь!
Курка незграбно випала з
Богданової руки просто в червоний соус.
Бризки поволі
розпливалися по сніжно-білій скатертині... ( 387 слів )
Наталя Павловська
*Ґречний – чемний,
вихований, ввічливий, люб’язний.
1. Визнач жанр прочитаного
твору.
а) оповідання;
б) легенда;
в) казка.
2. Кого штовхнув у
тролейбусі Богдан?
а) Лесю;
б) Лесиного прадідуся;
в) Доналда
Біссета.
3. Що подарував
Богданко Лесі?
а) ромашки і шоколадний
торт;
б) ромашки і
тістечка;
в) ромашки і книжку.
4. Встанови
відповідність.
Язиком - "ось я" а йому однаково!
а на ділі свиня. Поганому виду
нема стиду Комусь ніяково,
5. Чи справді Богдан
вихований? Доведи свою думку.
Виконати і надіслати вчителю через Вайбер.
14.05
робота з літературним твором
https://www.youtube.com/watch?v=jAWkvQDvAFE
читання вголос
https://www.youtube.com/watch?v=13cd8lruaRk
https://drive.google.com/file/d/1YyLMbl-yapRj78P8DBCAocV921zn_piR/view
09.04
читання вголос
https://www.youtube.com/watch?v=13cd8lruaRk
https://drive.google.com/file/d/1YyLMbl-yapRj78P8DBCAocV921zn_piR/view
09.04
Тема. Музика мандрує світом.
Виконання пісні:
Музика Г. Гладкова, слова Ю. Ентіна "Пісенька друзів"
https://www.youtube.com/watch?v=spaQoqxRDD8
19.03
Тема: Композиція "Пташка щастя".
Переглянути відео за посиланням:
Тема: Композиція"Свято весняної природи"
https://www.youtube.com/watch?v=ZSjuk8UdZDA&t=151s
16.04
Тема: Композиція "Мудрий кіт".
Намалювати композицію "Мудрий кіт".
30.04
Тема: Мій рідний край.
Намалювати пейзаж "Мій рідний край".
Намалювати пейзаж "Мій рідний край".
31.03
Тема: Водні багатства Украіни.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CIn7Nv_zxG0
Опрацювати сторінки 132–133, 134-135.
Розглянути схематичний малюнок будови річки, ст.134.
Дати відповіді на запитання після тексту, ст. 133, 135.
07.04
Тема: Які
види ґрунтів є в Україні?
Опрацювати стор.144-146.
https://www.youtube.com/watch?v=4YGShhAoRdY
Тема: Природні зони України.
Переглянути відеоурок
21.04
Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo
28.04
Тема: Гори України.
Переглянути відео за посиланням
Прочитати ст.166 - 169.
17.03
Я у світі
Тема: Украіна і світ.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=x_-T4CjLreMhttps://www.youtube.com/watch?v=tfzkG8kMcAc
https://www.youtube.com/watch?v=sg-k81hLF1A
10.04
Трудове навчання
Тема: Дизайн, оформлення та оздоблення виробів.
Виготовити і прекрасити писанки із різних матеріалів за власним задумом.
14.04
Основи здоров`я
Тема: Бажання, можливості, обов`язки.
Переглянути відео за посиланням
17.04
Інформатика
Тема: Середовище редактора презентацій. Комп`ютерна презентація.
Переглянути відео за посиланнм
https://www.youtube.com/watch?v=JmGcfGy9UUA
Вісімнадцяте травня
Контрольна робота з математики
_________________________________
(Прізвище та ім’я учня в Н.в.)
Обчислювальні навички
Задача 1.
У цистерні було 750л молока. З неї відлили молоко в 7 бідонів по 34л у кожний. Скільки літрів молока залишилося в цистерні?
Приклади 2.
547+ (353 - 127) (248-129) . 4 70 - 48:6
5405 . 96 (984:24 + 1270) . 43 (4080 . 67 – 20 445) : 5
Завдання 3.
2дм 5см = … см
5грн. 42 к. = … к.
42ц 65кг = … кг
Рівняння 4.
54 – х = 18728 100 : х = 900
Завдання 5.
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
Завдання 6.
За допомогою цифр 1,3,0 запиши найбільше та найменше трицифрове число. Знайди суму та різницю цих чисел.
ВИКОНАТИ І НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР.
Природознавство, 4 клас
Контрольна робота «Природа України»
Прізвище______________________________________________
Дата _12 травня______________________________
1. На південь від зони мішаних лісів України знаходиться зона:
А степу
Б пустель
В лісостепу
Г тундри
2. Гірські луки Карпат називають:
А полонинами
Б низинами
В галявинами
Г яйлами
3. У лісостеповій зоні переважають
А чорноземи
Б підзолисті ґрунти
В сірі лісові ґрунти
Г бурі лісові ґрунти
4. Заповідник Асканія- Нова знаходиться у зоні
А лісостепу
Б мішаних лісів
В степу
Г в Українських Карпатах
5. Склади ланцюг живлення, який сформувався у Чорному морі.
Контрольна робота «Природа України»
Прізвище______________________________________________
Дата _12 травня______________________________
1. На південь від зони мішаних лісів України знаходиться зона:
А степу
Б пустель
В лісостепу
Г тундри
2. Гірські луки Карпат називають:
А полонинами
Б низинами
В галявинами
Г яйлами
3. У лісостеповій зоні переважають
А чорноземи
Б підзолисті ґрунти
В сірі лісові ґрунти
Г бурі лісові ґрунти
4. Заповідник Асканія- Нова знаходиться у зоні
А лісостепу
Б мішаних лісів
В степу
Г в Українських Карпатах
5. Склади ланцюг живлення, який сформувався у Чорному морі.
6. Прочитай назви річок України. Підкресли лише назви гірських річок.
Дунай, Тиса, Десна, Дніпро, Черемош, Сіверський Донець, Дністер , Прут, Лімниця, Південний Буг.
7. Продовж речення.
Літо в степах ______________ та _____________________.
Зима ____________________ і ___________________. Влітку дмуть вітри-_______________________. Небезпечним погодним явищем у степу є ______________________
_______________________.
8. Поміркуй ! Чому ліси потрібно охороняти?
Свої міркування запиши.
ВИКОНАТИ І НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР.Дунай, Тиса, Десна, Дніпро, Черемош, Сіверський Донець, Дністер , Прут, Лімниця, Південний Буг.
7. Продовж речення.
Літо в степах ______________ та _____________________.
Зима ____________________ і ___________________. Влітку дмуть вітри-_______________________. Небезпечним погодним явищем у степу є ______________________
_______________________.
8. Поміркуй ! Чому ліси потрібно охороняти?
Свої міркування запиши.
Комментариев нет:
Отправить комментарий