Німецька мова
Тема: Україна столиця.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=q8vZuvwnSt8
Опрацювати усно впр.3,с.163
Тема: Давнє місто Київ.
Опрацювати усно впр.3,168
Тема: Ми подорожуємо.
Опрацювати усно впр.4,5,с.169.
Написати портфоліо.
27.04-30.04
Тема: Яка сьогодні погода?Опрацювати впр.6,192.
Тема: Щодня теплішає.
Опрацювати впр.6,194.
Основи здоров`я
Тема: Соціальна небезпека інфекційних захворювань.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=b4ACWiEhX4M
Опрацювати п.23.
Тема: Безпека у побуті і навколишньому середовищі.
Опрацювати п.24.
Тема: Безпека у побуті і навколишньому середовищі.
Опрацювати п.24.
27.04
Тема: Автономна ситуація. Сам удома. Сам надворі.
Опрацювати п.26-27.
Опрацювати п.26-27.
Образотворче мистецтво
Тема: Орнаментальна композиція.
Переглянути відео по темі уроку: https://www.youtube.com/watch?v=8zErRq8LIQ8
Виконати паперові орнаментальні вирізки - витинанки.
"Символіка українського орнаменту" https://www.youtube.com/watch?v=xJ3VpY4543A&feature=youtu.be
Практичне завдання. Створіть ескіз українського рушника.
Повторення матеріалу https://learningapps.org/display?v=pcxvesn7520
Відео - урок https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg&feature=youtu.be
"Символіка українського орнаменту" https://www.youtube.com/watch?v=xJ3VpY4543A&feature=youtu.be
Практичне завдання. Створіть ескіз українського рушника.
Повторення матеріалу https://learningapps.org/display?v=pcxvesn7520
Відео - урок https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg&feature=youtu.be
27.04
Тема: Як стилізувати природні форми.
Виконати роботу із цикла"Дерева".
Інформатика
Урок за посиланнямМат
Тема: Множення десяткових дробів.
Опрацювати п.38, 39.
Розв`язати № 1307, 1310, 1314, 1315, 1320, 1322.
Відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM&t=28s
Тема: Ділення десяткових дробів.
Опрацювати п.40.
Розв`язати № 1376, 1377,1388, 1399, 1401.
Відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=4nU96xs7b5s&feature=youtu.be
27.04-29.04
Тема: Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа.
Опрацювати п.42.Розв`язати № 1500, 1502, 1504.
Відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=KaQGZ15kQLs&feature=youtu.be
Тема: Знаходження числа за його відсотками.
Опрацювати п.42.
Розв`язати № 1550, 1552.
Історія
Ппактична робота "Повідомлення з історії родини. Презентація родового дерева."
Перегянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Retb0mEkL0s
Намалювати родовідне дерево.
Тема: Праця і господарство:колись і сьогодні.
Історія рідного краю
Тема: Дніпропетровськ - будівництво нових заводів. Труднощі життя та умови праці робітників. Голодомор та його наслідки для українського народу.
Тема: Наш край в період другої світової війни.
https://www.youtube.com/watch?v=lLjK0eXhKdk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=lLjK0eXhKdk&feature=youtu.be
№
|
3 бали
|
6 балів
|
9 балів
|
12 балів
|
.
![]() |
.
|
|||
1
|
Виконайте
дії:
а)
7,3 + 2,8; би) 3,7 · 4.
|
Виконайте
дії:
(4,2
+ 17,36) · 0,6.
|
Виконайте
дії:
3,9
+ (3,8 : 0,19 – 9,8) · 5,5.
|
Виконайте
дії:
(20
– 13,23 : 12,6) · 6,4 + 8,72.
|
2
|
Розв’яжіть
рівняння:
5 ·
х = 9,5.
|
Розв’яжіть
рівняння :
12х
– 6х = 3,12.
|
Розв’яжіть
рівняння:
(х – 3,25) ·
3,6 = 1,62.
|
Розв’яжіть
рівняння:
(3,6х – 0,58) · 2,5 = 8.
|
3
|
Скільки
кілометрів проїде автомобіль за 4,5 години, якщо його швидкість 65 км/год?
|
За
4 години катер проходить 34,4 км. Скільки кілометрів він пройде за 12 годин з
тією ж швидкістю?
|
Відстань
між двома станціями 768 км. З них одночасно виїжджають назустріч один одному два
поїзда і зустрічаються через 6 годин. Швидкість одного з них 72 км/год.
Знайдіть швидкість другого.
|
З
двох пунктів, відстань між якими 210 км, вийшли одночасно назустріч один
другому два
поїзда. Швидкість одного з них на 5 км/год більше швидкості
другого.
Знайдіть швидкість кожного поїзда, якщо вони зустрілися через
2 години.
|
1. (0,5 бала) Записати число триста
п’ять цілих вісім сотих.
а) 305,8
б) 305,08
в) 305,008
г) 35,08.
а) 305,8
б) 305,08
в) 305,008
г) 35,08.
2. (0,5 бала) Округлити 145,67 до
десятків
а) 145,7
б) 150
в) 15
г) 150,67
а) 145,7
б) 150
в) 15
г) 150,67
3. (0,5 бала) Обчислити площу
прямокутника зі сторонами 4,5см і 6см.
а) 27см2
б) 2,7см2
в) 21см2
г) 26см2
а) 27см2
б) 2,7см2
в) 21см2
г) 26см2
4. (0,5 бала ) Яку частину хвилини
складає 19сек?
а)
б)
в)
г)
5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).
а)

б)

в)

г)

5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).

1
|
3,5х=7
|
а
|
0,3
|
2
|
х+0,7=1
|
б
|
1
|
3
|
х+2х=3,3
|
в
|
1,1
|
4
|
г
|
2
|
|
д
|
1,7
|
7. ( 1 бал) У книжці 240 сторінок. Катя
прочитала 20% всієї книжки. Скільки сторінок прочитала Катя?
8. ( 2 бали) Виконати дії:
6,4∙0,35-0,48:1,6+1,4.
9. ( 2 бали ) Власна швидкість голуба 55
км/год, швидкість вітру 5,5 км/год. Голуб летів 0,2 год проти вітру і 0,4 год
за вітром. Який шлях пролетів голуб за весь цей час?
10. ( 2 бали ) Трактористи зорали в
перший день 12% поля, в другий день 24% поля. Після цього їм залишилось зорати
320 га. Скільки гектарів займає поле?
1. (0,5 бала) Записати число триста
п’ять цілих вісім сотих.
а) 305,8
б) 305,08
в) 305,008
г) 35,08.
а) 305,8
б) 305,08
в) 305,008
г) 35,08.
2. (0,5 бала) Округлити 145,67 до
десятків
а) 145,7
б) 150
в) 15
г) 150,67
а) 145,7
б) 150
в) 15
г) 150,67
3. (0,5 бала) Обчислити площу
прямокутника зі сторонами 4,5см і 6см.
а) 27см2
б) 2,7см2
в) 21см2
г) 26см2
а) 27см2
б) 2,7см2
в) 21см2
г) 26см2
4. (0,5 бала ) Яку частину хвилини
складає 19сек?
а)
б)
в)
г)
5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).
а)

б)

в)

г)

5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між рівняннями( 1-4) і їх коренями (А-Д).
1. (0,5
бала) Записати число триста п’ять цілих вісім сотих.
|
|||
а) 305,8
|
|||
б) 305,08
|
|||
в) 305,008
|
|||
г) 35,08.
|
6. ( 1 бал ) Обчислити:
.

7. ( 1 бал) У книжці 240 сторінок. Катя
прочитала 20% всієї книжки. Скільки сторінок прочитала Катя?
8. ( 2 бали) Виконати дії:
6,4∙0,35-0,48:1,6+1,4.
9. ( 2 бали ) Власна швидкість голуба 55
км/год, швидкість вітру 5,5 км/год. Голуб летів 0,2 год проти вітру і 0,4 год
за вітром. Який шлях пролетів голуб за весь цей час?
10. ( 2 бали ) Трактористи зорали в
перший день 12% поля, в другий день 24% поля. Після цього їм залишилось зорати
320 га. Скільки гектарів займає поле?
Комментариев нет:
Отправить комментарий